Psycholog (specjalność: psychologia kliniczna), pedagog specjalny (specjalność I: terapia pedagogiczna, specjalność II pedagogika opiekuńczo-socjalna) oraz socjolog (specjalność: zdrowie, rodzina, niepełnosprawność). Aktualnie pracuje w Klinice Wrodzonych Wad Metabolizmu i Pediatrii w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, gdzie zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci i młodzieży oraz działalnością naukowo-badawczą. Jest autorką wielu publikacji naukowych, kierownikiem projektów badawczych, współprowadzi szkolenia i wykłady z obszaru psychologii zdrowia dzieci i młodzieży dedykowane specjalistom różnych dziedzin (lekarzom, dietetykom, pedagogom, studentom). Ukończyła studia doktoranckie z nauk medycznych. W trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej dzieci i młodzieży.
Specjalizuje się w:
diagnozie rozwoju i ocenie funkcjonowania dzieci młodszych (6-36 miesięcy);
diagnozie funkcjonalnej dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju – zaburzeniami autystycznymi;
diagnozie psychologicznej dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (w tym, zespół Aspergera);
ocenie rozwoju psychomotorycznego, poznawczego oraz emocjonalno-społecznego dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym (3-11lat);
ocenie możliwości intelektualnych oraz przyczyn trudności w nauce u dzieci i nastolatków (6-16lat);
diagnozie psychologicznej dzieci i młodzieży pod kątem występowania zespołu hiperkinetycznego (ADHD), zaburzeń zachowania, zaburzeń lękowych oraz zaburzeń nastroju;